Piqué: "Jól kezdtünk, de hosszú a szezon!"

Az FC Barcelona katalán középhátvédje, Gerard Piqué elismerte az APOEL elleni, Bajnokok Ligája összecsapást megelőző sajtótájékoztatóján, hogy a hétvégén edzői döntés miatt maradt ki a kezdőcsapatból, és szó sincsen már egészségügyi problémákról. Piqué úgy érzi, jogtalanul támadjuk a ’Diadán’ való részvétele miatt, valamint úgy érzi, sokkal inkább a pályán kívüli tettei alapján ítélik meg, mintsem a pályán nyújtott teljesítménye alapján.

„Erőnlétileg és egészségügyileg rendben vagyok. A csípőm még nem az igazi, de tudok teljesíteni, a fájdalom már minimális. A hétvégi kihagyásom a csapatból tehát edzői döntés. Keményen dolgozom, jól edzek, és ahogy sosem éreztem magam kezdőnek, úgy most sem érzem magam cserének. A szezon hosszadalmas.”

Remek idénykezdet

„Nagyon jó érzésekkel tréningezhetünk, hiszen az első három meccset megnyertük. Szerda esti ellenfelünk nem képvisel nagy színvonalat, nem is ismert annyira, de biztos vagyok benne, hogy komplikált lesz megszerezni az első gólt.”

Jelenléte a Diadán

„Katalán vagyok, részt akartam venni a rendezvényen. A hozzátartozóimmal voltam ott, és még 1.8 millió emberrel. Ezzel kapcsolatosan nem lehetnek kétségek a személyemet illetően. 11 éve a nemzeti csapatban játszom. Más dolog az, hogy támogatom a szavazást, ami egy demokratikus elem. Az embereknek joguk van voksolni. Ezt a két dolgot – a válogatott szereplést és a Diadán való jelenlétét – nem lehet összekeverni.”

Hatékonyabb a védekezés

„Igen, valóban fejlődünk, de hosszú a szezon. Ennek egész évben ki kell tartania.”

Real Madrid

„Az előny láttán sem lehet azt mondani, hogy a Real kiszállt a versenyfutásból. Nem is tudom elképzelni, hogy a szezon során nem lennének közel hozzánk.”

Kritikák és a sajtó

„Arra törekszem, hogy a legjobbamat nyújtsam. Elégedett vagyok a teljesítményemmel, és kevés ráhatásom van arra, mit is gondol a média és a közönség. Egyre inkább az az érzésem, hogy a pályán kívüli tetteim alapján ítélnek meg, holott én rendkívül büszke vagyok, hogy a Barça játékosa lehet, és azon vagyok, hogy fejlődjek.”

„A hétvégi, cserék közé való nevezésem is példázza, mi is az újságírás. Az egész média csak példányszámot akar növelni. Mint ahogy Neymar megbüntetése sem volt igaz, úgy a rólam való hírek sem a valóságot tükrözik.”

Mi a cél a Bajnokok Ligájában?

„A Barça csak négyet nyert eddig. Nagyon jó generációnk van, és reméljük, hogy még több trófeát is elnyerhetünk, ugyanakkor nem helyezünk magunkra extra nyomást e tekintetben.”

Mathieu

„Nagyon gyorsan beilleszkedett, nagyon gyors, és kiváló a passzjátéka is.”

Bartra

„Pár hete beszéltem vele személyesen. Adtam neki néhány tanácsot, de ezt nem szeretném nyilvánosságra hozni.”

 

Forrás: Eurobarca